Nordens største modelkonkurrence 2013 er startet


SmartGuy A/S, der står bag Danmarks og et af Europas førende mode onlinebutikker, starter Nordens største modelkonkurrence 2013 i forbindelse med lanceringen af deres nye site Stylepit.dk og eget private label under samme navn.

SmartGuy A/S har gennem det sidste års tid brugt navnet Stylepit, som deres internationale tilgang til marked. Virksomheden vælger nu også at lancere sitet i Norden, som Europas nye online fashion-univers med et stort samlet site for kvinder, mænd, børn og sportsfolk. SmartGuy A/S’ smartbutikker i Norden, fortsætter sideløbende med de nye sites.

Stylepits nye ansigt udadtil
I forbindelse med lanceringen skydes endvidere en tv-kampagne i gang, som skal være med til at promovere dels brandet, dels Stylepit.dk og endelig modelkonkurrencen 2013.

-modelKonkurrencen kommer til at køre via Stylepit.dk, hvor deltagerne kan uploade deres modelfotos. Alle der har en facebook profil kan løbende ”like” deltagerne og sluttelig vil en Stylepit-jury vurdere deltagerne og udvælge en vinder. Det fortæller Nicolai Kærgaard, der er direktør hos SmartGuy A/S.

Deltagerne med modeldrømme kan vinde flotte præmier, og den samlede vinder bliver Stylepits nye ansigt udadtil, og vinder desuden en modelkontrakt samt en rejse til USA med Stylepit.

-Vi ønsker konstant fornyelse på vores sites, og gode og alsidige modeller er med til at skabe det rigtige fashion-look. Tilmeldingerne er allerede begyndt at komme ind, og vi forventer en stor tilslutning – da kampagnen kører i hele Norden samt Ukraine, fortæller Nicolai Kærgaard.

Urban look private label
Brandet Stylepit, som kommer til salg på Stylepit.dk, har et klart sigte mod et ungt stilsikkert publikum, der orienterer sig i retning af et afslappet men samtidig trendy urban streetwear-look, fortæller Christian Bjerre Kusk – indkøbsdirektør hos SmartGuy A/S.

-Tøjet har sin helt egen identitet, fortæller Christian Bjerre Kusk. Der er tænkt over funktionaliteten, og ’easy to wear’-tankegangen gennemsyrer den nye sommer- og efterårskollektion.

Kendetegnene for Stylepit er casual livsstil, high quality og attitude. Det er en kollektion, der er let at mikse med forskellige stilarter og sammensætte Stylepits med styles fra andre mærker.

Mærket har som sagt været under udvikling siden starten af efteråret 2012, og nu er Stylepits danske designteam klar med den første sommer- og efterårskollektion, der bl.a. omfatter veste, bukser, T-shirts, shorts & accessories til mænd. Første kollektion til pigerne lander til august/september.

Succes i Europa
Stylepit er ungt – det er trendy – det er, hvad man kalder det nye sort. Og frem for alt, så er det et klart internationalt brand, som allerede er blevet en salgssucces på det europæiske marked.

-Med vores eget brand ønsker vi at differentiere os fra vores konkurrenter. Det gør vi ved at have et mærke – Stylepit – som kun kan købes hos SmartGuy og på Stylepit.dk, fortæller Christian Bjerre Kusk.

-Vi er allerede på markedet og følger selvfølgelig tendenserne. Det gør os i stand til at se, hvor der mangler noget – hvor der er huller i efterspørgslen – og her synes vi, at vi har ramt plet med Stylepit. Med vores egen produktion i både Tyrkiet og Kina er vi i stand til hurtigt at trykke på knappen og få produceret de produkter, som vores kunder efterspørger, lyder det fra Christian Bjerre Kusk.
http://www.stylepit.dk

Students if interested can also go through the microeconomics textbook for additional background, write essay for me to learn the material presented in this course

Related Posts :