Hvad skal jeg spise efter træning?


De fleste ved, at lige efter træning er kroppen ekstra modtagelig overfor byggesten. Har du lige pumpet jern skal du give kroppen noget at bygge muskler med, og har du lige været ude at løbe, skal du have lidt kulhydrater, så du kan restituere (men naturligvis ikke så mange, at løbeturen er spildt).
Herunder et par forslag til ting, du kan spise lige efter din træning.
Proteinpulver er den nemme løsning. Hav blandet det op hjemmefra og slug det efter badet. Så har din krop masser af protein at bygge fra og det er billigt og nemt. Du kan også købe proteindrik i dit fitnesscenter, men det koster en del penge – 2 mindre proteindrikker koste 35 kroner i FitnessWorld.
En anden mulighed er riskager. De indeholder rigtigt mange kulhydrater og er derfor velegnede, hvis du gerne vil tage vægt på musklerne. Der skal du have energi til at restituere.
En sidste mulighed er bananer. Netop bananer indeholder også meget energi, og mange har lettere ved at kværne en banan eller to end flere riskager, der kan føles meget tørre i munden.
Kombiner gerne med både proteinpulver, bananer og riskager.
På den måde er du hurtigt klar til den næste træning.

Here are some https://essaydragon.com/ pay someone to write an essay tips to help you juggle the stand out/fit in dichotomy 1

Related Posts :