DK hotteste kundeklub SisterS Point er skudt i gang


Butikskæden SisterS point har i flere år været mange unge pigers foretrukne butik.
Butikkerne har et stort varesortiment med en konstant udskiftning, som følger modebranchens tendenser. Og så sælger SisterS point samtidig deres produkter til yderst konkurrencedygtige priser.

Butikkerne har ofte meget loyale kunder, og med SisterS point Club bliver loyaliteten nu belønnet. Invitationer til pre-sale, fede konkurrencer, information om tilbud før andre og fødselsdagsgaver er blot nogle af de fordele, som medlemmerne af SisterS point Club får mulighed for. Informationen får medlemmerne via mail og sms. Målet med SisterS point Club er at belønne de loyale kunder, så tilhørsforholdet mellem butik og kunde bliver stærkere.

Nicolai Olsen, Direktør hos SisterS point udtaler:
”Vi har igennem en længere periode gerne villet skabe en kundeklub, så vores kommunikation til vores loyale kunder kan blive bedre. Nu har vi valgt en strategi, hvor vi via kombinationen af Facebook og kundeklub vil styrke SisterS point som brand og samtidig udvide samarbejdet med vores butikspartnere”.

Til konceptudvikling og implementering af SisterS point Club har butikskæden fået hjælp fra Loyalitetsbureauet, som har mere end 10 års erfaring med kundeklubber. Loyalitetsbureauet skal fremover, i tæt samarbejde med SisterS points hovedkontor, også håndtere den daglige drift af kundeklubben, hvilket blandt andet involverer udarbejdelse og udsendelse af sms- og mailkampagner. Loyalitetsbureauet vil også have kontakt med butikspersonalet, og f.eks. komme med gode råd og tips til indsamling af medlemmer.

”Det er jo noget helt nyt for os, og derfor har vi valgt Loyalitetsbureauet som partner. De besidder en masse knowhow om kundeklubber, og ved lige præcis hvordan vi opnår højst mulig effekt af vores kampagner, samt hvordan vores medlemsdatabase kan vokse kontinuerligt.”, slutter Nicolai Olsen.

Kunderne kan tilmelde sig SisterS point Club ved at udfylde en tilmeldingsblanket i butikkerne eller på www.sisters-point.com

Om SisterS point:
SisterS point er et brand med opsigtsvækkende modetøj til piger – skabt med inspiration fra catwalkens tendenser og ud fra devisen om, at god stil ikke behøves at være dyr.
SisterS points kunder er fashion-bevidste unge piger i alderen 15-22 år – piger som ved at de, hos SisterS point, altid kan være først fremme med den nyeste mode, samt sammensætte nye flotte styles og skabe et unikt og originalt outfit.DK’s hotteste kundeklub er skudt i gang

SisterS Point – 14/11-2012 – Detail & Service

Butikskæden SisterS point har i flere år været mange unge pigers foretrukne butik. Butikkerne har et stort varesortiment med en konstant udskiftning, som følger modebranchens tendenser. Og så sælger SisterS point samtidig deres produkter til yderst konkurrencedygtige priser.

Butikkerne har ofte meget loyale kunder, og med SisterS point Club bliver loyaliteten nu belønnet. Invitationer til pre-sale, fede konkurrencer, information om tilbud før andre og fødselsdagsgaver er blot nogle af de fordele, som medlemmerne af SisterS point Club får mulighed for. Informationen får medlemmerne via mail og sms. Målet med SisterS point Club er at belønne de loyale kunder, så tilhørsforholdet mellem butik og kunde bliver stærkere.

Nicolai Olsen, Direktør hos SisterS point udtaler:
”Vi har igennem en længere periode gerne villet skabe en kundeklub, så vores kommunikation til vores loyale kunder kan blive bedre. Nu har vi valgt en strategi, hvor vi via kombinationen af Facebook og kundeklub vil styrke SisterS point som brand og samtidig udvide samarbejdet med vores butikspartnere”.

Til konceptudvikling og implementering af SisterS point Club har butikskæden fået hjælp fra Loyalitetsbureauet, som har mere end 10 års erfaring med kundeklubber. Loyalitetsbureauet skal fremover, i tæt samarbejde med SisterS points hovedkontor, også håndtere den daglige drift af kundeklubben, hvilket blandt andet involverer udarbejdelse og udsendelse af sms- og mailkampagner. Loyalitetsbureauet vil også have kontakt med butikspersonalet, og f.eks. komme med gode råd og tips til indsamling af medlemmer.

”Det er jo noget helt nyt for os, og derfor har vi valgt Loyalitetsbureauet som partner. De besidder en masse knowhow om kundeklubber, og ved lige præcis hvordan vi opnår højst mulig effekt af vores kampagner, samt hvordan vores medlemsdatabase kan vokse kontinuerligt.”, slutter Nicolai Olsen.

Kunderne kan tilmelde sig SisterS point Club ved at udfylde en tilmeldingsblanket i butikkerne eller på www.sisters-point.com

SisterS point er et brand med opsigtsvækkende modetøj til piger – skabt med inspiration fra catwalkens tendenser og ud fra devisen om, at god stil ikke behøves at være dyr.
SisterS points kunder er fashion-bevidste unge piger i alderen 15-22 år – piger som ved at de, hos SisterS point, altid kan være først fremme med den nyeste mode, samt sammensætte nye flotte styles og skabe et unikt og originalt outfit.

There are few agencies which might help you a http://majesticpapers.com/ lot to get a job in russia like kelly services russia, adecco russia, and manpower russia

Related Posts :